Top 10

1. Equiline, ganska nytt i mina ägor. Men är riktiggt nöjd med det och det är fett snyggt+ att jag vinner alltid när jag har det ;)


2. Anna Scarpati. Också det är väldigt nytt och det sticker ut lite finns inte så många med ett sådant.


3. Equiline. In my heart är equiline de bästa märket på schabrak! :)


4. John Whitaker. Matchar min outfit som har sin grund i guld.


5. Equipe. Stilrent och snyggt. Och luttisen passar super i det! skisnyggt helt enkelt.


6. Anna Scarpati. Bara älskar kvaliteén på dom. Och så har de ju guligt passpoal så det är snyggt till mitt guliga


7. John Whitaket. Gillar det skarpt men det blir lite för mycke ibland


8. Lamicell. Tycker det ser lite tråkigt ut men ändå snyggt på nått vis :)


9. Dyón! Åh vad jag älskar det!! Finns inte ord för att.


10. John Whitaker. Riktigt snyggt men det finns inte i så många färger.



har 7 000 000 schabrak och alla är ju såklart fina. Köper ju inte direkt fula för de pengar jag lägger ut på de.. :) men dessa är miina absoluta favoriter. Har säkert glömt några men same shit! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0