shue!

har typ ingen täcking här i huset där vi bor. men jag har fixat en gästbloggare så de kommer väl snart hoppas jag.
jag mår iallafall fint och vi har det skoj. Luckis mår också bra och jag red en sväng här i uddens skogar igår :P trodde jag skulle rida vilse men icke :D
idag ska vi hoppa för bella trorja vid halv 5 eller nått...
Elins ponny Dolly trampade mej på foten igår så det är helt lila/blå :'( aaaajjjjjjjjjjjjjj!

Melle ska åka hem imorgon har jag hört så hej då på dej! ses nästa sommar eller i vinter eller nått..
hoppas mamma köpte hennes kamra till mej (A)

jag ska ju tävla i västervik på fredag så mamma kommer och hämtar mej då. ska gå en 120 och en 125. hejja luttis! Nån mer som ska dit.
sen ska jag ju tillbaka hit igen... Ja det var ju lite kortfattat om vad som hänt här oså. Kommer slänga in ett inlägg så fort mitt mobila bredband funkar, det vill lixom bara inte ibland.

men ha de fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0