Scandic Winn

haha finns ju internet och grejer på hotellet hade jag helt klart glömt bort och jag tog ju med datorn då det blir EXTRA mycke uppdatering dessa dagar och det gillas väl bara antar jag. :)
Stannade en sväng på Charlis på vägen upp SÅKLART :D hehe.. Köpte en boxgardin som jag tänk på väldigt länge men som inte blivit av. Tog 6 timmar ikluvise stoppet i jönköping. Framme i hammarö/tävlingsplatsen 20 över 3 så packade ur alla grejer och luttis fick gå runt en sväng och kika litegrann.
Utmärkte sig det första han gjorde med att lägga sej ner i boxen och rulla och stönade som en lite gris medans hel boxen höll på att rivas när han grisade runt där inne och alla garva åt han ;) heheh knas!

Åkte direkt till hotellet sen och nu sitter jag här och gör typ inget. Ska byta om och åka tillbaka dit igen när tävlingen är slut och rida honom lite i paddocken. Typ 30 min eller så. Blir väl att gå ut och äta eller nått senare ikväll..

Kommer lite bilder ikväll på boxen och hans lilla hörna där han nu ska bo i några dagar. (sux-boxar vilket innebär enorm hetta :S )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0