Regn regn o regn

tänkte rida när jag vaknat med det regnade ju då så avvaktade, men det fortsatte bara regna. Så jag gick ut och red ändå. Red med pelham i paddocken i 50 min och han va riktigt fin. Va bättre än jag trodde de skulle vara :')
Vid 7 kom jessica o jennie med PS så skulle jag hoppa honom lite i paddocken och han va jääääääätte duktig idag. Allt flöt på skitbra och målsättningen är att va med på den lokala hästhoppningen 90cm den 3 september i eriksmåla :) får väl se hur det blir med det men iallafall.

bild från förra gången^




melle oscar och bror är i kalmar och kollar på bio...... själv ska man till lg med tymon o kolla han och tror ebbut kommer dit:) o sover här sen!
loveeee(:love:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0