Packapackapacka!!

vaknade runt halv 12, och de kan jag säga va riktigt skönt! :D
åt lite frukost sen la jag mej i sängen igen och har nu kollat på två avstnitt av paradise hotel(danmark:') as bra ee de men går bara att se på tv6play.se så det är att rekommendera, de är på avsnitt 28 nu så är lite att kolla ifatt om man har missat. Med det har ju inte jag!!

ska packa klart alla grejer nu till lägret som börjar imon och sträcker sig 12dagar framåt. Kommer förhoppningsvis bli roligt men har inga stora förväntningar ellerså. Lucke ska ju med så det är ju en massa grejor som ska med, utrustning, foder, hinkar osv. Men är nästan klar med alla grejer till bebbeluttis så har bara de andra kvar. Så lär väl gå ut och packa allting klart och bära ut allt i transporten och fixa o dona i den så den är ren. Sen ska jag rida plutten i paddocken.
Mamma kommer hem vid halv 4 och hämtar oss så åker vi upp till erk och ska bygga bana inför helgens tävlingar. Så kommer väl vara hemma ikväll nångång men ska fixa lite tidsinställda inlägg tänkte jag.

Kan också meddela att jag kommer ta med datorn till lägret så bloggen kommer inte att vara helt död iallafall. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0