kval 1- check!

hoppade en klass en 120 vilket var kval 1 till stora rundan. imon äre kval 2 i 125 och på söndag final i 130.

kändes super idag iallafall och det slutade med en fjärdeplats. lite B... om jag får sä det själv! ;) sattsar ju alltid på vinst men man kan ju inte vinna varje gång och det är nästa helg han ska va som finast och i topptrim!

kan verka som att han får gå ganska mycket nu efter som kan går tre dagar nu och ska gå fyra dagar nästa helg men dock är det bara en klass om dagen och jag idiotrider inte utan sparar lite på honom. + att han ska vila lite från tävlandet nu efter karlstad.

Träffade på bodil (mikaelas mamma) och malin (emmies mamma). dom hade bokat biljetter till globen nu när jag skulle kvala ;P för goooa aså! men fasen vad tufft om jag lyckas att kvala. om inte så har vi en nödlösning som har ganska stor chans.. är med i agria nordic cup där man samlar poäng för varje placering och ligger just nu 2a och det är dom 2 med mäst poäng som går till globen. men det är ju poängsamling ända till 1oktober eller nått så det är ju låååång tid kvar. Men fasen vad tufft om det går bra i Karlstad och går vidare till självaste GLOBEN! DEN DRÖMMEN ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANN! :D



kommer bilder från helgen senare när dom lagt upp dom på hemsidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0