I'm back to the cityyyyyyyy!

ja de va ju lite imponerande att ni verkligen kunde kommentera började fundera där ett tag om ni va stumma eller inte men det är ni som bestämmer och jag som levererar!!

så, är hemma från konfalägret nu och det är jäääävligt skönt. Inte fått svära på hela 12 dagar ;O that's true! så nu rullar det ju på som vanligt med mina älskade svärord! *hehe*
hade en uppvisning sista dagen och de va typ laghoppning. Hoppade muren nu som lite fuskträning inför super helgen! Mitt lag som bestod av mej matilda, evylyn och ebba vann ju såklart ;))
Och har kommit på att jag verkligen behöver köpa mej en kamra så jag kan fota min lilla bejbi lite mer. Skulle ju köpa melles kamra men den tog hon ju med sig hem! ;o illa!!!!!

men jag har fortfarande funderingar på att lägga ner om ni inte skärper er! vill ni läsa då får ni också kommentera!


NI KOMMENTERAR, JAG LEVERERAR!

*saknaden är stor!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad ska du ha för kamera? Eller så får du skicka sms så kommer jag ;)

2011-07-21 @ 22:25:28
Postat av: Melinda

Men jaa ska du köpa min kamera så måste du ju få allt med och det är ju hemma, isåfall får jag skicka den ;))

2011-07-22 @ 12:12:42
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0