handlahandlahandla!!!

steg upp halv fem och fixade mej osv, så va vi på ridskolan där bussen stog vid typ tjugo tjugoo över 5 eller nått. Så klev på den och det rullade iväg mot FALSTERBO!!!! :D weeiiii.
sov inte ett skit på dit vägen, rätt drygt men det va massa goa människor där så jag överlevde. När vi väl va framme skulle Ingwor gå och hämta ut alla typ 50 biljetter och det tog ju sin lilla tid, Träffad eberglung medans vi väntade så stog o tjatade lite men honom oså.'Men sen kom vi in efter många om och men, så kollade på hoppningen och de somva kvar av de. Sen kollade vi ponnyhoppningen och efter det va det shopping! gaaahh sved lite i plånboken. nej men köpte inte så överdrivet mycket men beställde lite grejer istället.

köpte bla:


tävlingschabrak från anna scarpati^



trött på allt regnande och blask hit och dit! alla kläder och utrustning blir dyngsurt. Nu har jag iallafall utrustat mig med ett regntäcke och en regnjacka^ :)


ett par super tuna super köna strumpor med nått seriemönster på som va lite tuffa^


animo skjorta(kortärmad)


ett equistroschabrak och luva, blått med grön kant och denna logga på båda sidorna. Skit snyggt va det! hittade ingen bild på det dessvärre.

och beställde två saker!  :) kommer ett inlägg om det imon så håll utkik!

men nu ska jag sova, gonatt<3

ps. saknar min bejbi hela dagen .ds







Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kostade ungefär varje sak. Behöver köpa typ exakt det samma till mig o min häst :P

2011-07-10 @ 21:33:41
URL: http://ourcombination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0