Gästbloggare #2

hej alla!

fick frågan om jag ville gästblogga här när hon är på den där konfaskiten,så får väl göra henne glad nu och skriva ihop detta ;) jag känner amanda ganska väl faktiskt,när vi var mindre eller rätta sagt för några årsen var vi välidigt ofta men nu inte så ofta. men vi ses på tävlingar,träningar och såklart i skolan ;)

Jag heter Carina Svensson och är född 97 och är alltså 14 iår och börjar 8an i höst på Madesjöskolan. jag bor i en håla utanför nybro som kallas örsjö, och här hemma har jag mina tre ponnysar som jag kan berätta lite om.

 

min c-ponny med namn Käxgöls Petronella som kallas Nellan, född 93 och har en enorm vilja men är väldig härlig ponny som man aldrig kan bli sur på då hon alltid slänger in sin sötaste blick i sånna lägen ;). haft henne här hemma sen 7 år tillbacka och nu börjar slutet närma sig tyvärr. men hon är världens goaste ponny ever ♥

jag har en d-ponny som jag delar lite med min syster (även hennes förra ponny) snackar så klart om Celtic Magic som kallas Kelly, hon är född 90 och är en fuxponny på mankhöjden 144,0. super härlig ponny som älskar fälttävlan som jag även tävlar henne i nu. ridit henne endast iår men målet för iår är hoppa p90 innan årets slut.

och sist men inte minst, min underbara tävlingskamrat,min bästavän♥ zac pratar jag om som är en mörkbrun maxad d-ponny som jag satsar med inom hoppningen, nu har vi nått ett av årets mål förra helgen som var att kvala till MSVB då vi lyckades fixa sista nollan i LA. årets högsta mål är att även starta MSVB. annars är zac en superfin ponny som är helt magisk.

har även en egen blogg med min kära granne lina,http://ryttareochhast.blogg.se/ (klicka) . där skriver vi om det mesta i hästvärlden,ridpass,bilder,utrustning,outfits osv osv. kolla gära in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0