Gästblogg by carina'tuffing'svensson

tralalalala,carina här!
igentligen har jag ingen anning vad jag ska skriva om men kan börja med att säga lycka till,till amanda i helgen. hade ju varit as ballt att se henne i GLOBEN lixom,hihi! tänkte köra ett inlägg vad jag tyckte om magic brush,inlägget är kopierat från min blogg,men tycker samma sak än. släng gärna in en komentar vad ni tycker,så får amanda läsa dom sen ;)

för det första blev jag väldigt chockad över hur håra dom var,liksom som piggborstar och tyckte det inte var någon speciell skillnad på borstarna (ben,hov,kropp) utan dom såg likadana ut och verkar funka precis likadant. dock är det tydligen inte skillnad på dom tre borstarna utan mer så man kan ha en till varje.. fattar inte varför alls?


jag är inte den som bryr sig mest om borstar men dom måste dock fungera bra,när jag borstade med magic brush på nellans halsen,njöt hon verkligen! haha. dom tog även bort damm bra vilket är ett + och när jag borstade på kellys rumpa så kom fram skit som satt längre ''in i pälsen'' som jag kunde borsta bort med en vanlig borstes sen. så där ett + till. ännu ett plus är att torkat svett var enkelt att borsta bort med magic brush.

vad tycker ni om magic brush? värda sina pengar?
om jag hade vetat innan hur dom var tror jag inte jag hade köpt dom,då jag kunnat lägga dom pengarna på något annat. men jag var verkligen tvungen att testa och lina & jag delade ju så blev väldigt billigt delvis. säger som Genne ''skulle varit en till man&svans ist för hovar'' lixom HOVAR? haha.

/ Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0