Dressyr

red typ 40 min i paddocken. tyckte det var onödigt att rida längre när han va så fin. gjorde massa serpentiner och volter, avsaktningar och igångsättningar. skänkelvikning och skolor. Han va jätte fin. Va bara mest lösgörande nu efter tre dagars tävling och 4 härnest. :) Imon ska vi åka bil i 7 timmar så han får gå ut i hagen en stund innan vi åker sen rider jag honom där när vi kommit fram. Bara lite så att han får lirka loss lite efter att ha åkt så länge. :)

har fixar 1 hela 10 stycken tidsinställda som ni förhoppningsvis kommer att njuta av. :) och fler blir det. lite gästbloggning osv. :) tycker nästan synd om mej själv för att jag missar att följa min egen blogg ;) hahahah...

Ska komma upp en ny header så snart melle har tid att göra en för hon jobbar ju ochså nu :) hah på SUBWAY, vilket ställe :D


ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0