utmana ödet?

var på dressyrträff med ponnylaget och kollade på filmerna från tävlingarna på förmiddagen idag,
när jag kom så mockade jag för första gången på väääldigt länge.. det är ju inte så att mina hästar inte får det mockat utan det fixar alltid min älsklinspappa :)
men idag mockade jag iaf och känner mig nöjd (:

tog annie och tequila och åkte till johannas ridhus och red, blev ett ganksa långt pass för dom båda. imon är det ju sofie träning så dom måste ju vara fina tills dess :)

skrittade melle en runda sen när jag kom hem. hon har vilat i 5 dagar nu så då utmanar jag ju ödet med att rida barbacka såklart :P
när jag vänder nere vid den stora vägen så börjar hon ju dampa som vanligt men sen stannar hon mitt i vägen och glor, jag bah: wtf? :O
så jag sparka till henne i sidan och hinner ta ett bra man-tag innan hon slänger sig rätt upp i luften :P weeii jag satt kvar iaf sen va hon jätte snäll hela vägen hem :) min lilla mellis(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0