Torsdag..

skoldagen skändes så lång.. åkte bussen hem iaf, så var hemma runt tio över 5 :(
hanna skulle rida lica med så hon kom sen , så vi packade in och åkte till johannas ridhus med henne och tequila :)
väl framme gick det skit bra med ridningen och tequila va sååå fin:) massa piruetter och sånt , hon kan sätta sej så pass i galoppen nu och det är suuper :)

lica det aset vägrade gå in i transporten sen så höll på i en timme...
så kom hem precis och jag är vråååål hungrig så mamma får laga mat antingen hon vill elle inte :P
skulle igentligen sprungit en sväng med men får ta det imon ist :)
ska troligtvis in till kalmar och köpa ett "SPRINGBAND" :P
så jag slipper springa ute..

på lördag är det en efterlängtad lasse träning och sen ska vi på kalas men måste hitta nån annan stans att va då för det är såååå tråkigt. bara en massa gammlingar ;(

melle är så seg med min header men hoppas den är på g iaf..

bloggar kanske lite till sen innan jag ska sova
annars säger jag
GONATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0