Sovmorgon?

pust*

vaknade vid typ 11 men va fortfarande skittrött men kunde inte somna om igen..
så jag masade mig upp som ett levande lik och börjar med att typ rammla ner för trappan :S shiieet

sen vid typ 12 kom nell o noel för deras föräldrar skulle typ bort eller nått. så då dampade dom omkring här när man ville ha lugn och ro. :(

mamma körde upp oss till ridhuset (vi=jag,melle o kila)
melanie var pigg som vanligt och tequila har jag ju precis börjat trava  nu efter vilan så henne red jag barbacka :P
hon känns så fin nu:)

imon är det pay and jump på nybro rk med annie o melanie,

annie ska gå 95 0 105cm
melle ska gå 85cm

sen blir det att åka iväg och bowla med erk laget..

jag är smämst men men^^ jag ska slå dom iaf ;)

sen kommer melinda, oscar och tiiiiiiiiiiiiiiiindra :D så ska hämta dom på flygplatsen vid typ 19:00 xP




snart är det helsingborg/trettonspelen
och där ska annie göra sin debut i msv b :D

lördag: melle lb
annie lb la

söndag: melle la
annie msv b

lycka till? (A) nån mer som ska dit?:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0