so igen

datorerna är framme på son och alla gör allt förutom de som ska göras:P
men gunnar bryr sig inte , jag är klar så jag bekymmrar mig inte så mycke över det ;)

morfar skjutsade mig till johannas ridhus igår och hästarna va värkligen jätte fina :)
tequila fanns det liksom inget att klaga på :D
melle var skitpigg bockade och höll på:) busaan!
hon ska klippa sig idag... (:

kolla på lets dance ikväll med nell om jag kan tvinga över henne hem till mig (:
börjar bli lite ensamt helt själv :P


kommer lite bilder igen

 







Kommentarer
Postat av: karolin lidberg

hej!

vart har du köpt schabraket med flaggan, verkligen sjukt snyggt!

2011-01-28 @ 19:02:00
URL: http://hopptont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0