Ridhus

på vintern är verkligen ridhus ett måste..
har vart två rundor idag i johannas, först med tequila och lica.
hanna red lica o jag min lilla söta kossa ;) nä men hon var jääääääätte fin idag verkligen:)
lica var också rätt fin , klippte henne på halsen innan vi åkte och hon var jätte snäll. trodde hon skulle gå i taket men inte då.
sen var hon jätte duktig när vi skulle lasta med. tog typ tio min både när vi skulle dit och hem. DUKTIG TJEJ!

hämtade bannie och melle sen ,
melle har ju vilat sen helsingborg så hon fick bara lunka omkring lite..
annie var inte snäll.. hon gjorde bara som hon själv tyckte. och då blirde att dra gärnet på långsidorna. så hinner man lagom få stopp till nästa där hon dra ner huvudet och sticker ingen ;) de är min ponny det :D

snart åker ju mamma och pappa till paris, as niiice..
själv ska man ju va hemma och rida och allt ;P

onsdag: erk
torsdag: johannas ridhus
fredag: klippa melle
lördag: erk sofie träning/ massören kommer och så kommer massa andra med sina hästar hit.
söndag: tävling i nybro

ska bara försöka hitta folk som kan skjutsa mig till allt-.- kan bli ett problem..


imon blire till att tjocka sej på donken på håltimmen med mia emmie o emma ;)

kyss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0