nya läsare..

nu har jag luskat fram att jag har lite nya läsare och det är alltid kul. men tycker at ni ska kommentera lite mer när jag har så pass många besökare :)

melinda måste fixa en ny header till mig idaaag!
denna är bara för tråkig!:S

va i johannas ridhus och red tequila för en stund sen och hon skötte sig fint:)
började galoppera lite med henne idag med och hon tyckte nog de va jätte skojj.. det värkade så iallafall;)

började en ny tjej i klassen idag. Angelica Milosevic.
Hon va jätte söt och verkade jätte snäll så de är goood :)
Hon har gått i paradiset innan..


skriver kanske mer senare;P


Kommentarer
Postat av: carina svensson

hur många besökare har du varje dag cirka? :D

2011-01-10 @ 21:35:13
URL: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0