Dag 8 - Pinsammaste situationen med hästar

JA, det måste nog vara när jag var och tävlade i värnamo med tequila,
hon stannade på b hindret i kombinationen och tränset åker av så jag sitter där och med tränset i handen:P
men snäll som hon är ilband:P så stog hon ju stilla..
så jag fick ju hoppa av och försöka få på det.
jag har ett dyon the difference träns och det är ganska mycke remmar och så på det och självlar hade ju hela skiten snott ihop sej så jag fick ju inte på tränset och all barnpersonal bara stog ju och glodde på mej dom hade väl ingen lust att hjälpa till och där stog jag och inte fick på henne tränset. till slut tog jag tyglarna runt halsen på kila och gick ner i hörnet där utgången va så mamma kunde komma ner och hjälpa mig. och då skriker domaren: släpp inte ut hästen från banan! släpp inte ut hästen från banan! öppnan inte dörren. och mamma öppnade ju dörren och kom in och hjäplte mej och domaren satt där och skrek och höll på, sen fick vi på tränset och gick ut.

:P de va nästan lite kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0