Dag 1 - Presentation av mig själv

Amanda Eriksson

yes, this is what is it! Amanda Eriksson de är jag.. Jag är 15 år i augusti och bor en bit utanför nybro i kalmar län.
Jag bor på en gård med min mamma, pappa, 11 hästar, 1 kanin, 2 katter och en hund :) Mitt liv består av mina ridhästar som jag tränar och tävlar i främst hoppning. Jag rider och tävlar för Eriksmåla Ridklubb som ligger i Lidahult.
Mina föräldrar äger även en hel del travhästar samt avelston,
Jag går på Madesjöskolan i nybro som ligger en bit från min mammas/morfars/morbros egendrivna företag Nybro Transport AB.
Ja de är jag det, vet inte vad ni vill veta mer om mig men fråga om det skulle vara något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0