träning i tingsryd

mamma kom o hämtade mej i skolan och då hade hon redan vart hemma och hämtat tequila:)
så körde direkt till örsjö för att hämta carina och zac och kryckungen skulle ju också med lilla ulrika :) jag tycker lite synd om henne faktiskt inte så kul att gå med gips i typ 3 månader:/ TRIST!!

men aja, träningen gick sådär. han lägger så mycke tid på framridningen och det är super-! men det tyckte ju inte min polle som sprang och dampade med huvvet 24.7!
men hoppningen gick jätte bra. hoppade vattenmattan från båda hållen utan att stanna:) duktig tjej!!

stannade till på börjes på hemvägen, köpte inget vettigt. men typ ett par vantar o gummiband:)
bra o ha grejs.

carina o jag hade bråttningsmatch i bilen på vägen hem, jag vann såklart. det gjorde lika ont på mej om hon slog tio gånger så samma ställe som det gjorde på henne om jag slog en gång ;)
hihih!

jenny skulle ta in hästarba vid halv 6 tiden typ men det hade hon glömt så när vi kom hem stog det fura dränkta katter i hagen och väntade på att få gå in och vi kom hem vid 9 :O STACKARNA!

imon blire att åka till skååne och rida lite hästar :D:D:D:D GILLAS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0