Träning för Lotta Björe

idag va det träning för Lotta björe, på öland. så mamma hämtade mig i skolan vid kvart i 2! (slapp dom två sista lektionerna)
jag red med alva ellen och stina.
annie va inte på sitt bästa humör men hon skötte sig ändå:) fick mycket beröm och dom "svåra" övningarna fixade annie lätt och det såg änkelt ut (sa hon).
Jag gillade henne som tränare SKARPT!
Hon var väldigt noga med framridningen och ridningen på marken. Det är ju trots allt det som är grunden till hoppningen, utan det kan man inte hoppa högt!
Sen hade hon en övning med ett hinder på böjt spår med en bom innan och efter som lockade fram språngkurvan. Annie va skit säker på det ;)
sen hade hon en serie med 5 hinder, och en "dogleg".
Jätte nöjd med träningen och min lilla ponniiii:)

hahah vilket högt hiner :P eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0