Nybro vikings vs. Vita hästen

friluftsdag i skolan idag , gick till rismålagöl sen grillade korv där sen gå tillbaka men vi (mia emmie emma o jag) gick i förväg så min mamma hämtade oss ;) sen skjutsade hos oss till simhallen för alla tjejer skulle träffas där så vi va där typ innan alla andra gick från rismåla:P
så vi satt där och väntade i typ 2 timmar :D

mammsen hämtade mig där sen och så var det bara hem och kasta  in hästarna i transporte och dra iväg till ridhuset. annie fick hoppa kombinationer.. surpuppan hoppar ju på träning!
tequila fick sej en liten joggingtur för vi hade så bråttom.

sen skulle mamma på sponsor sjosan på hockeyn så hängde på dit, försökte få mia till att hänga på men det gick icke :P

dom mötte iallafall vota häsen och dom förlorade med 0-4 tror jag :P
domaren sög ju dase! nybros målvakt va ju inte heller så jävla bra kan man ju inte påstå..

satt i apburen med fredde.. 3vligt

imon är det lång dag i skolan sen björne träning- första för detta året. (ser fram emot det)
sen är det freeeedag och då äre skåne som gäller :D

men nu är jag trött och ska sova!

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in lite om dina the differenceträns? Vad du tycker om det, bilder m.m.m.m :)

2011-02-09 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0