nae nu är jag besviken..

nae nu har jag snart inga pengar kvar och de suger :P men jag har fått mycke köpt..

bla, ett träns swarovski pannband täcken o massa mer, kommer garanterat en massa bilder på grejerna så fort jag kommer hem. :) så får hoppas att lilla Lucky går igenom besiktiningen på måndag annars börja jag gråta :D
helgen såhär lågnt har iallafall vart super och har träffat massa folk vi känner oså! imon ska jag köpa transportskydd och... hmm vet inte(:

och jag har tänkt att fixa ihop en frågestund här med men de blir nog lite längre fram i veckan!

han är ju bara så fin!!!
har vart riktigt fina hästar här idag! alexander rider ju bara så bra o han ser då bra ut när han gör det!
sista dagen imon då med världscupen och de är ju nästan drf vi är här..
hejja roffe!
innan vi drar hem imon blir de säkert att irra omkring o leta upp allt man inte hunnit köpa:) alltid ute i sista minuten duvet!
men nu ska jag kasta mej in i duschen o sen kolla film eller nått.

ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0