lyckan kommer lyckan går

kom hem från ghs igår kväll och pappa säger att älsklings katten Tusse blivit överkörd!
de roliga varade inte så länge och den kvällen slutade i tårar. så det blev inget inlägg igår och det ber jag om ursäkt för men ni måste förstå.

r.i.p

men livet går vidare och man får inte glömma de lyckliga stunderna i livet. jag har ju fått en häst idag! Lucky One
han är riktigt fin och man går igenom motgång och sorg för att komma till framgång och lycka.

här kommer grejerna från GHS som många väntat på :

stalltäcke kl stl. 145


amigo vintertäcke men hals stl.145


rambo fleece skrittäcke stl. 140


HL senskydd stl. full  dyonträns stl. full


guldigt swarovskipannband stl. cob (lucky har så liten panna xP)


transportskydd eskadron stl. full


equiline schabrak stl. full  veredus carbon gel skydd stl. Large


en bild till på skydden



japp de va de jag köpte. nu har jag äntligen fått min älskade Lucky och blir att dra iväg en dubbelrunda till ridhuset imon med annie tequila lucky och lica så hanna kommer när hon jobbat klart! (:
har ganska fullt upp nu så förvanar er för korta inlägg med mest bilder och så men de kan ju va kul det med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, nu måste du lova att uppdatera mycket om din nya häst, mobilblogga om du inte har tillgång till dator :D

Ska bli superroligt att följa er! :D

2011-03-01 @ 00:09:14
Postat av: line

fan vad du shoppar :D

2011-03-01 @ 15:51:49
URL: http://mylittleponyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0