Lucky One

drog oss ner mot skåne o skurup/sjöbo i morse, till annsie.
stannade på mc donalds och åt frukost och måste erkänna att deras pannkakor var fett goda! (A)
låg en hästaffär granne med donken så sprang in en vända där och de blev en ny kingsland jacka. sen körde vi vidare mot sjöbo..

va framme vid 11 tiden och red ett dressyrpass med Lucky på förmiddagen och han är ju så sjuuukt fin o rida så de finns inte!
sen åkte vi (annsie och hennes skötare, mamma jag o ebba) in till Skurup och käkade lunch vid 1 ungefär.
självklart berättade annsie att de fanns en hästaffär där i närheten så då var vi ju tvungna att dra dit oxå xP hittade ju såklart en massa grejer där med , bla en jätte fin huva (brun med silverkant) och en blå yllefilt och en HJÄLM! jag som inte har nog med hjälmar. men just nu har jag ju en blå charles owen ayr8 och jag har en röd kavaj o svarta stövlar så kände för en svart hjälm så jag hittade ju en där och dom var prissänkta:) en svart med guld i mitten(läder).. så ska sälja min blåa nu och ge mammsen dom pengarna jag får för den! :)

sen vid 4 kom lasse och då skulle vi hoppa en liten runda där så han fick se han också så han inte idiotförklarade oss sen och jag hade verkligen inte förvånat mig om han gjort de :P men Lucky va ju lika fin som förra gången och hoppade som en boll!
JÄTTEFIN va han, är så käär!

vi har iallafall bestämt oss och väntar på en besiktningstid nu i nästa vecka och hoppas att allt gå som väntat så är han snart min (A)
blir ju till att shoppa loss i scandinavium så de bara smäller om de :D

han är såå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0