Lucky one

nu sitter jag på so lektion och väntar på att mamma ska smsa om hur det går på besiktningen med Lucky-!
bara liite nervös men aja, går de så går det och gör det inte de vet vi ju vad för sorts häst jag vill ha.

orkade inte lägga ut bilderna igår men dom kommer förhopopningsvid ikväll efter lasergamet (:  måste nog ringa till cheval o besdtälla ett täcke så det verkligen finns hemma när jag kommer på fredag med mia klia! om han nu går igenom.

ohh nu är det nervöst, besiktningen börjar nu!! :S
en av de tuuusen grejerna jag köpt i helgen!

pusss, skriver nog om typ 20 min om han gick igenom eller ej. håll tummarna






Kommentarer
Postat av: carinasvensson

lägg ut det du köpte på GHS ^^ :D

2011-02-28 @ 21:02:02
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0