lasseträning

vaknade runt 10 tiden när hella väckte mig! :P
hanna kom och skulle rida lica en sväng i skogen med mig o annie, men det blåste så jävla mycke så vi åkte till johannas ridhus istället!
båda två skötte sig fint, och annie ska ju tävla imon så red inte så hårt med henne.

lasseträningen började kvart i 2 med tequila och det gick super, hon är verkligen jätte fin nu och det sa lasse med!

jenny smsade mamma och frågade om dom ville komma o spela Canasta.. sp jag följde med så nell noel o jag kollade på melodifestivalen och sen badade vi:D det är ju bara 38 grader i jacuzzin nu;) lite smått najs!
när vi skulle gå ut till bilen så skulle vi gå ner för trappen och mamma rammlar ju såklart och slår typ i ryggen i trappan eller nått, jag vågade knappt skratta! men det gick bra iallafall!

annie ska ju tävla imon i hässleholm: LA MSV B :)


lasse och heffaklumpen^


på fredag åker vi och kollar på lite hästar i skååne :D
_____________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: jag har photoshop 8.0 :)

2011-02-06 @ 21:08:22
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0