händer en hel del!

händer en hel del nu så hinner knappt med o blogga o de suger ju.

igår var de kattaträning, med tequila och de gick super bra! :)jenny skjutsade mig till runes i emmaboda så mötte vi mamma o pappa där, nyss hemkommna från paris(frankrike) så mamma körde till långasjö. tequiiiila hoppade vattenmatta utan o stanna, duktig tjej!! ;P
red annie en sväng i skogen när vi kom hem där ifrån. sen gick jag faktiskt o la mig vid halv 10 :O så jävla skönt!!

hk på förmiddagen idag sen lunch sen hk på elevens mat så får ut o springa av mej lite nu. (:
lektion ikväll på ridskolan med annie o kila..

imon är jag ledig halva em från skolan för ska till öland och träna för Lotta Björe!
niceigt:) hoppas lilla annie sköter sej fint och inte dampar sig som en 3åring :D


men nu ska jag ut o springa sen blire till att rida. orkar inte blogga ikväll. gör det imon:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0