Göteborg horse show! Mobilblogg by ebba!

Tja, då sitter jag och min fin fina vänn i scandinavium. Har precis fför flyttat hos högt upp innan satt vi längst ner men var tvungen att sträcka ut benen lite så då flyttade vi upp Amanda har redan shoppat som en galning men det kunde ni väl listat ut men stjärten just nu är det 150cm hoppning och det ser rätt bra ut. Dock har vi en jävla tjur kärring framför oss... Amanda och jag sitter och prata om endel sjuka personer och amanda är för rolig när hon idiot förklarar folk så jag ligger typ dubbelvikt ! Hahaha. Men nu ska vi nog ska till mässan och shoppa ännu mera bloggar ikväll eller imorgon. Kyss & smek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0