förlåt för dålig uppdatering

ja som sagt, sry för att jag inte bloggade igår med jag va ledig halva dagen från skolan sen åkte mamma jag o hanna till skåne för jag skulle ju prov rida en massa hästar:) 6 st..
dom var jätte fina allihopa men hittade några favoriter. filmerna kommer sen håller just nu på att lägga in dom på datorn.
kom ju hem sent igår så orkade inte blogga utan gick och la mej direkt.
idag var det sofie träning med annie och tequila och dom va pigga o glada båda två. ser ljust ut inför imon. emmie kommer ikväll med lennart för vi ska till älmhult o tävla imon så det blir naajs.

hade ont i huvudet när vi kom hem från sofieträningen så tog en ipren och gick och la mej och sov i en timme. det var fett skönt!

filmerna kommer, take it easy! v:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0