dubbla swarovski?

sen jag började sätta igång tequila har jag ridit med dubbla swarovskipannband och det är så jävla snyggt tycker jag!
jag har ett silver och ett rött och med hennes mörka färg är det skitsnyggt!:)
vad tycker ni om det?




har inte bloggat på länge nu eller typ två dagar :P
men jag har varit så himlA trött! va i hässleholm med ponnin igår-.- snacka om sur polle eller?!
stannade på kombinationmen i lan sen stannade hon tre meter innan när jag red igen...
i msv stannade hon direkt när jag svängde upp mot `kombinationen´ (pissmärr)
sen fick hon ett rapp i röven då hoppade hon sen andra  kombinationen tjurade hon ihop på igen..

sur heest!


ikväll kommer hanna och rider lica fisa, så blire väl att åka till ridhus med henne och tequilaa:)
hon ska ju tävla i älmhult i helgen så lär ju finslipa nu hela veckan,

ska försöka börja med att lägga upp mina "tävlings outfits"..'ska bara hitta nått bra program för det jag har nu suger dase!

men har igentligen lektion nu så får väl återgå till de så.. pussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0