att göra-listan

dagens att göra-listan såg ut såhär:

  • städa stallet
  • städa sadelkammaren
  • rida annie med hanna
  • rida tequila
  • köra tymon
  • mocka

bara för jag älskar att stryka saken när jag har gjort den.. känner mej så himla duktig då :):)

kunde stryka allt utom köra tymon för det blev för mörkt ute och det sög.
har packat väskan som hänger med till göteborg och scandinavium imon morgon.
kommer bli najs helg med bästaah, mammsen och lotta! myys (a'

Lucky besiktigas på måndag kl. 09:30
och står förhoppningsvis hemma i stallet när jag kommer hem! :D
men de blir inget gossande men han den kvällen för då är de dags för lasergame med Ölandsgalningarna(elitlaget)

får se om jag kan blogga något i helgen, vet inte riktigt om jag ska ta med datorn,
annars mobilbloggar jag nog..
riktigt taggade på att shoppa loss nu och bli av med alla mina pengar :D

ni som också ska dit kan ju håjta till lite om ni ser mej eller smsa om ni vill träffas!  0708936688!

ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0