9B<3

Mogen klass som man har och är lite halvt cp så börjar dagen med att alla skriker på varandra på No då Ludwig och Emil är pluggisar och alla vill kolla av dom. Dom får damp o skriker som småflickor :P Alla är så töntiga o skriker tillbaka.
Sen har vi bild och Ludde återigen tar Mias mobil och Mia springer efter han och vi har en vikarie på bilden som seer ut som en Indian men iaf, Mia jagar bergman i typ 30 sek och indianen får damp o skriker och skäller.
Sen funkar inte kopiatorn när mia ska skriva ut o sen funkar den men då råkar jag dra ur sladden :P RÅÅÅKAR! Då jagar hon mej en stund...
Emma gjorde ett Julkort på bilden som hon slängde i en papperskorg men Elin plockade upp den, Sen springer elin o jag runt som yra höns i korridoren och letar efter en whiteboard-penna och skriver God Jul önskar Emma 9b.. Sen ska vi peta in den i nån nörds skåp :P Då får Emma panik och skriker över hela skolan typ. Sen tar hon en servett och skriver : Jag älskar dej! Puss / Amanda Eriksson och petar in i en snygg jävels skåp.... JAg får damp på henne och hon får damp på mej men hon fattade aldrig att vi inte lagt hennes kort i någons skåp.

Sen får jag springa runt o försöka hitta nån som känner denna någon så att ALLA vet att d inte var jag som la lappen där  :PPPP

Sen får lucas nått ryck och springer runt halva skolan och jag typ dödar han!



Tur att vi är speciella iallafall :P<33 puss på er 9b




Kommentarer
Postat av: emma

häääär kommer de fram ;)

2011-12-17 @ 00:02:51
Postat av: Ebba

hahha

2011-12-23 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0