vita sand


hahah orkade ju självklart inte stiga upp så tidigt idag och rida inna jenny odom kom så jag sov till halv 9 istället. Mycke bättre tyckte jag. men sen åkte vi ju då till vita sand och solade och badade, fast solade ju mest då det va ganska kallt i vattnet-.- Fast de tyckte ju inte nell och noel som paddlade omkring hela tiden ;) Blir ingen ridning idag då jag kom hem nu för en kvart sen.  Ska äta nått nu tänkte jag sen kommer mammi hem och då skulle vi tydligen på bilbingo. det som är så hiiiiimla tråkigt och tidsfördrivande n00t. Men hänger väl med ändå, :)
Orkar inte skriva så mycke just nu.

Hahha när jag kommer hem kommer det upp en ganska intressant inlägg! :D så håll utkik senare.

have it!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jäkla va brun du e;))

Hoppas du fick tuta;))

2011-08-03 @ 21:17:13
Postat av: Bodil

Jäkla va brun du e;))

Hoppas du fick tuta;))

2011-08-03 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0