Ursäkta

ursäkta för en ursel uppdatering men va med bästavän igår och orkade bara inte blogga.
Gick bla en sväng med min hästapolle innan jag åkte men han tyckte inte att det var lika roligt dock så fick dra med han på ditvägen men hemåt var det RIKTIG powerwalk. hehe... (-:

Tog moppen till ebbas pappa igår vid halv 11 tiden och slängde oss i poolen, fett naaaaaaaaaaaaajs! Hahah hade badat klart vid 00:42 exakt :D riktigt skojigt huhuhu..

Men denna dag består till mestadels slapp. Är hemma nu och ska slänga i mig nått att äta sen tar jag moppen ner till björnasjö där nell ebba nilsson och hennes familj är. Måste steeka lite nu har jag kommit på:)

Ikväll är det träning för ansie. Jag ska dock inte hoppa utan prova en massa bett och mest rida markarbete. Kommer kanske några bilder senare.

men nu ska jag ut i solen och steeka lagom mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0