Update

träningen för ansie va bra men det gick skit måste jag säga. Men han va fin på slutet, måste jobba mera i låååg form för att verkligen få med hela ryggen.
Är hos ebba nu, har grillat lite osv. Mamma o pappa är här med... Jenny tjatade på mej att jag skulle med till Vita Sand imon så lär väl följa med på det. Åker vid 9-tiden så min plan är att stiga upp och rida innan dess men får väl se hur det blir med den saken.

Verkligen trist o blogga när headern är anmäld och inte syns. + att melle skulle fixa en ny men typ glömtbort detså vet inte hur det blir med deee men men. Imon lär det väl inte bli nått speciellt bra uppdatering då jag knappt kommer va hemma. Får se om jag hinner med det efter att jag ridit.


have it!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle kunna göra en header åt dig. :)

2011-08-03 @ 19:37:56
URL: http://emmafohlin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0