Trestena Antidote

Annie fick gå ett pass i paddocken med goguen för att verkligen få upp ryggen och jobba på med bakbenen. Hon gjorde det riktigt bra och det lyckades bli ett pass på 45 min och hon va dyngsvett. Stackarn! hihi, hon blev jätte förbannad när jag spännde goguen så då vägrade hon att gå framåt utan bara stog där på samma ställe och tjurade :P pucko ponni! sen kände hon att jag hade dom långa sporrarna då stampade hon med ena frambenet i marken och surade sen så skulle hon dra upp huvet och då tog de stopp med goguen och då blev hon irriterad igen och började gräva med båda frambenen soom en tjur :O hhaha, sen sprakade jag till henne i magen och då stampade hon med foten sen gick hon :P hahah hon är för söt den lilla!

Annars gick det ju jätte bra och hon blev riktigt riktigt fin på slutet! har saknat henne


loved you once, loved you still:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0