tjobreee

vaknat de senaste dagarna med fett ont i ryggen. Nått fel på sängen?:P ja man kan ju undra...

Ja tänkte väl chilla lite vid datorn fram till tolv då nästa avsnitt av paradise hotel kommer ut så blir väl att kika lite på det:)
Har absolut ingenting att göra denna dagen förutom o rida och det tar ju typ bara typ 2timmar i stallet innan jag är inne igen och vad ska jag göra då??

ska iallafall färga håret igen på fredag(A) galet asume!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

väntar på typ 4 paket från posten och det går 7kt segt måste jag säga, två är det jag beställde i falsterbo, fast det ena är ganska stort så det får man nog hämta i nybro på coop. Sen dom andra två är det ena kläder och det andra nya skal till min bbyiPhone ((: hehe

har inga ideér om vad jag ska blogga om! kom med tips så blir bloggen mycket roligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0