Tävlingsmöte

följde med mamma till klubben på möte med tävlingssektionen, riktigt trevligt måste jag säga! :)
fikade lite och pratade om tävlingarna som är kvar iår och tävlingar som ska hållas nästa år osv.

Tycker själv att det är lite trögt nu när jag rider häst för det finns inte underlag på klubben så att de kan hålla regionala hoppningar för häst så det blir ju aldrig att jag tävlar där och det är lite trist tycker jag faktiskt.


endel tycker att klubben suger för att de inte finns lag till vissa grejer och endel gillar inte folket där och allt är inte perfekt där kan jag hålla med om men det är det ingen annan stans heller. Vissa säger du ska byta klubb hit o dit och du ska rida i de och de laget! Jag bryr mig inte om vilken klubb man rider för igentligen, jag är inte fixeraad över att rida i lag. Visst är de också kul men det är inte allt här i livet.
Bara för att man kanske är på en lite högre nivå än vad dom andra i klubben är på just nu så ska man inte byta klubb till nån av dom större för att där finns bättre. Det är mycke roligare att man en stor förebild i en lite klubb där det finns många andra som ser upp till en och tycker att man är bra!
Jag säger en gång för alla att jag stannar kvar i ERIKSMÅLA RIDKLUBB sen för alla andra tycka vad de vill!



ps. blir bloggning sent imonkväll eller kanske slänger upp en mobilbloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0