svans?

har sett att det är en stor debatt om dehär med svansar... hur man ska göra för att de ska vara som finast när det väl gäller osv, så tyckte att jag var tvungen att ta lite del i de tjatet jag med.

vissa säger då att man inte ska borsta den varje dag utan bara innan man ska tävla osv bara för att det lossnar en massa ur den då.. jag kan till viss del hålla med att det rammlar en massa om man ska bortsa den varje dag men jag kan också till viss del inte va med alls på att inte borsta den om dagarna för då blir den bara tovigare och smutsigare och då lossnar ändå en massa sen när man ska försöka reda ut hela trollsvansen..

vissa säger att man ska borsta den varje dag likadant hela tiden. de kan jag hålla med om att man ska borsta den och se till att den är fin men ändå inte vill man ha en fin och tjock svans ska man låta den va och inte slita i den HELA TIDEN. jag vill att Lucky ska ha en fin svans

så mitt tips är att borsta svansen med en vanlig rotbortse och ha massa pälsglans i den hela tiden. om man borstr med en vanlig borste så lossnar inte ett ändå stå men visserligen tare det lite längre tid med en sådan metod men resultatet blir dock 7 gånger finare :)
prova gärna det. jag gör det varje dag och än har inte nått lossnat och den är alltid tjusig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0