Skrittrunda

Blev ju en skrittrunda med både Luttis och Hidde och dom tyckte nog att de va jättemysigt att komma ut en säng i skogen och bara chilla lite.. Dock hade Luttis CP RYCK på alla myggor och kryp som va på han hela tiden så fick galoppera en liten sväng så blev de lite bättre iallafall men han tyckre nog ändå att de va rätt skönt o bara skritta lite efter gårdagens träning. Jag insåg ju sen tills dess att jag skulle rida Hidde att de va lite för mycke mygg osv i skogen så jag gick en runda på vägen istället där det fläcktade lite så de va inte så mycke mygg. Han gick mest och kollade lite sen när jag kom fram till Johan o Jennys hus så var Noel ute och lekte typ eller nått så då smakade han lite på Noels plommon med vilket Hidde blev jätteglad för men Noel va mindre imponerad av de ;)hehhe-.-

imon blir det ett dressyrpass i paddocken med båda två och Luckisen får gå med goguen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0