regn....

slutade ju vid halv 1 idsag p g a att jag inte har nån elevens val utan ridning istället. Så när jag kom hem somnade jag i sängen en timme:P fett skönt! sen gick jag ut och tog in luckis och hidde. Red Lucke först och det va 'Backträning' som stog på schemat idag och det va det d blev också. Satte på att inspänningstyglarna bara för att jag inte skulle behöva tjabba så mycke med honom och så är han så okoncetrerad i skogen.. Så det blev mycket bättre med den på:)
Han jobbade på riktigt bra i backarna men tyckte att det blev jobbigt på slutet så då tog jag bara nån till sen skrittade jag hem nöjd och glad och fick förhoppningsvis ut nånting av det med.

Blev samma prossedur med Findus och han tyckte det va skitskoj:) jobbade också på RIKTIGT bra med bakbenen i uppförsbackarna och det är possitivt:) började dock spöregna idag med :s så va ju dyngsur när jag kom hem... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0