Provridning

imon består dagen av att nell och jenny kommer runt halv tio tiden då vi sticker till pårydsbadet en svänga :) sen på eftermiddagen så drar jag mamma lotta och ebba ner mot skåneland och jag ska kolla in lite hästar :) blir ett stopp i karlshamn där jag ska prova ett sto. Jag som aldrig skulle ha ett sto till men det vände fort! Aja ska rida lite markarbete osv där då och om jag tycker om den ska jag hoppa den senare i planeringen.

Sen vidare ner mot skurup och Ansie, En häst jag också ska prova är en av dom jag provade när vi skulle köpa Lucky. Hidalgo heter den. Den ska tävla i malmö på fredag så de ska vi kolla på och sen ska vi iväg med ansie på kvällen och rida två andra, en sexåring och en nioåring:) Sen lördag ska vi kolla på sm i fälttävlan, stora internationella tävlingar tyckte jag mamma redde om :))
bo på hotell och ha allmänt trevligt med ebbut och lottis!

På söndag ska jag då prova stoet igen om jag gillar den imon, sen ska jag prova Hidalgo och nån till tror jag det va :) får väl se om nått passar. Filmkamran följer med så det kommer väl upp här under helgen också så ni får ta del av de :)


i'm so seriouse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0