Ingen ridning

blev ingen ridning idag för ena skon bak satt på trekvart så han fick stå inne hela dagen för att han inte skulle skada sej på den, men jag borstade honom och fixade lite med honom. Han tyckte det var mysigt iallafall.

Sen åkte vi en säng till tingsryd och kollade lite på tävlingarna där nere:) bla var en av dom hästarna med som jag provred och det gick bra för den men är ändå inte intresserad av den. Inte helt min typ av häst helt enkelt!

Mamma lagade lite mat sen åkte vi hem till Hovslagaren (Patrik) med Lucky så att han fick sko han åkte därifrån tjugo i 11 typ;) heheh luckis stog så snällt där i hans garage medans han skodde honom. Fattaringenting känslan hade han typ i ögonen (A) min lilla pojke! så dukti e han. <3

kommer ett inlägg lite senare!

men sålänge får ni ha det så bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0