Hej igen

Melinda här. :P Haha.. Nu har jag äntligen tagit tummen ur och fixat Amandas design en gång för alla. Duktiga sega jag!!! Nä men har faktiskt varit på semester hos min morfar och där finns de inte någon dator eller, så skönt. :)

Amanda ville att jag skulle uppdatera lite så why not. Min blogg ligger lite i lä just nu men nu ska jag njuta av sista sommarlovet (!!!) så snart kommer den igång igen med ny design osv. Kan inte fatta att jag börjar trean nu. :O

Nåja, nu vet ni lite av mig iallafall. Peace

Lite muppiga bilder från mitt sommarjobb (feriearbete) på Gästrike Katthem, enjoy!
Jobbar annars på Subway...






Och en på mig och Pontiac! Tryck på den för att komma till min Aktiva blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0