Gärds RF

åkte vid 8 i morse och innan de så knoppade jag min fina, så han blev ännu finare(om det ens är möjligt(?)
tog ca 2 timmar dit och väl framme tog vi ut och gick lite med honom då innan vi skulle besiktiga och han va skit taggad! han jassade omkring där med mig som om det var han som gick med mej istället för jag med honom:P hehe.

Besiktningen tycker han är den roligaste på hela tävlingen så där travade han ju typ så fort han kunde med svansen i luften som världens tuffaste typ. mupp häst!

Gick banan och lite sånt sen tog vi ut. Red fram i typ 20 min innan jag skulle hoppa fram och han va skeeeeta feejjn! Hoppade fram och han kändes fin oså.
De var en 120 A:0 som Luckis tycker är det allra roligaste ;) hehe springa fort<3333333
Nolla och han va jätte fin, kom fel på ett hinder på hela banan då jag red lite tosigt på de. Fick typ hjärnsläpp på vad jag hade stegat och trodde de skulle va 5språng men de skulle ju då va 6 :) så jag red ju fram för att komma intill på 5 men 2 språng innan inser jag ju att de ska va sex och tar tag i han och han tar två korta språng och hoppar typ rätt upp och rätt ner! Tur va så var det ju bara ett räcke men duuukti va han som hoppade.. Kunde lika väl ha nitat eller rivit hela hindret.. Men icke! bäst är han, ställer upp i alla lägen!

love u älskling!

I 130 var det också en A:0a och det började super! Snäva svängar osv som han gillar allra bäst (A) sen var det en vattengrav som hinder nummer 8 och den va ju såklart livsfarlig!! han kastade sej typ åt sidan osv. det fanns dock ett alternativ hinder till de och de red jag på andra gången men han hade helt damp och var urflippad sen stoppet innan så han hoppade ju inte den heller, Men sen lugnade han sej och tog de på 3e men dock va vi ju redan ute då men ändå super fin! Lite retfullt med 2 hinder kvar efter den men det är sånt som händer!


älskar han ändå!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0