Dressyrträning

nellpie följde med mej hem dvs åkte med bussen;) hihih så nu sitter hon nere och typ spelar på mammas dator medans jag försöka komma på nått bra o blogga om.. hm, ikväll sker ganska mycket och det innebär att det är dressyrträning för ingwor med Findus halv 6 till 6 då jag rider fram en halvtimme själv. Sen ska vi hämta ebba så ska hon hoppträna lite för mej osv. Har inte riktigt kommit på nån bra övning som vi ska träna på men de kommer nog nån ideé strax om jag har tur.. :P

men det ska iallafall vara mycket relaterade avstånd och sen hinder ur sväng så jag har nog en rätt så bra början på det hela ;)hehe

muppig bild men iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0