Dagens ridpass

båda fick gå ett drssyrpass i paddocken. dock gick lucke inte så länge då vi ska till gärds nationella imon 120 130. Så red mest bara igenom honom osådär som jag alltid gör. Nellpi red lite också och de kommer film på de strax då CARINA SVENSSON tvunget vill se de :P

Hidden red jag med huva idag för att se vad han tyckte om d bara för att lixom. Så ska ha de på honom på söndag, hade ju vart fail om han hatat den och jag inte provat den innan då hade han ju fått damp på tävlingen o de vill jag inte. Kände att den meningen blev lite rörig men någon fattar säkert.. :)


Kommentarer
Postat av: carina

jag fattade den meningen :D :D :D :D :D HIHI (A)

2011-08-26 @ 22:13:22
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0