äntligen!

Tjoohooo äntligen är headern på plats och det är inte en jävel som kan anmäla den för att jag tagit deras bilder för nu är det privata fotografer som jag känner!! :O

nå vad tycker ni om den nya nu då? själv säger jag att den är grym men lär ju bli en ny snart igen av en viss anledning..

aja nu är jag iallafall taggad till rixfm och drar mej in mot nybro snart och käka lite med familjen först sen tåg med bästaste ebbut till kalmar där vi kommer ha det riktigt jäkla asume med massa härligt folk osv. raggar killar och festar på litegranna och sen sover vi där hos nån kompis till ebba och sen tåg hem vid skaplig til då det behöver ridas och fixas lite hemma med! Livet med denna sporten är hård som sten!


Dagens outfit:

T-shirt: sisters point
Jeans: ginatricot

Lucky får vila idag skulle skrittat men han kan lika gärna bara gå i hagen och chilla lite han med nån gång:) Men imon blir det på att igen och ett dressyrpass i paddocken (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0