träning i grupp

idag var det träning i grupp för lennart och alla grupper var typ 1 timme försenade vråga mej inte varför? 8D
men min heest gick super bra o han skötte sej, och provade ju att rida lite mer med lätt sits som han sa igår o han tyckte de va bra och så men jag gillar inte riktigt den stilen men när man är på träning gör man ju som tränaren säger och sen kan man ju diskutera det efter några ggr o på så sätt komma fram till de bästa. men lucky funkade ju med de men man har ju svårt för att rida hästen när man ska stå i lätt sits hela tiden jag accepterar det på transport sträckor osv men inte i anridning till hinder eller på relaterade avstånd! men jag tyckte iaf att träningen va grym! :)
skärmade fin lucky boy! (a'

hoppade annie lite hemma o på henne testade jag med lite mjukare sits osådär o de gick toppen! :D red men ett vanligt tränsbett idag ist för hackamore o de gick toppen! :)

nu blire stockholm-båstad! :) weii



Kommentarer
Postat av: carinasvensson

amanda NÖRDEN eriksson !! du lovade att lägga upp bild på mobilskalet :o

2011-04-04 @ 01:40:25
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0